دانلود رایگان جزیره ویدیو سازان سید مجید موسوی
به راحتی هرچه تمام تر محتوای ویدیویی خود را تولید کنید!
مگر جزء شرکت ها و برندهایی هستید که از زمان تولد برند شما مدت نسبتا معقولی گذشته است و به جایگاه نسبتا مناسبی در کسب و کار خود رسیده اید، می توانید
در مورد ماموریت و اهداف خودتان برای مخاطب صحبت کنید و فیلم خودتان را ضبط کنید
و اگر جزو افراد یا کسب و کارهای تازه کاری هستید که جدیدا تصمیم به تولید محتوای ویدئویی گرفته اید، بهترین گزینه استفاده از این دوره ی آموزشی است.
و کارآفرینان و مدرسین میتوانند با تولید محتوای ویدئویی آموزشی و فروش آن محصول ویدویی که یکی از جالب ترین انواع محتوای ویدئویی برای کسب و کار
هاست به فروش غیر فعال برسند!
محتوای ویدیویی
تولید ویدیو یکی از بهترین راههای ارائه محتوا است؛ که اگر دارای ایده طرح و ساختار خوبی باشد و به بهترین نحو اجرا و تولید شود، می تواند از دیگر شیوه های تولید محتوا به مراتب اثرگذاری بیشتری داشته باشد. به طور کلی منتشر شدن روزانه ۱۴ میلیارد ویدیو در دنیا به تنهایی بیانگر اهمیت، اثر و فایدهی ویدیو است
فواید تولید محتوای ویدیویی
اولین نکته در محتوای ویدیویی تلفیق تصویر، صدا، حرکت و متن در ویدیو است. که در یک ویدیو هم به صورت سمعی و هم بصری به مخاطب پیام منتقل می شود، این باورپذیری مخاطب را بالا می برد و نیز به پیام منتقل شده اعتبار بیشتری می بخشد.
سرعت انتقال پیام در ویدیو منحصر به فرد است، مخاطب هدف شما با صرف زمان کمتری نسبت به دیگر اشکال محتوا اطلاعات بیشتر، مفیدتر و نیز جذابتری را دریافت می کند. در این باره گفته شده است که یک دقیقه ویدیو بیشتر از یک میلیون واژه اثر می گذارد!
جزئیات قابل بیان در یک ویدیو به مراتب بیشتر از تمام اشکال تولید محتوا است. این جزئیات علاوه بر اینکه اطلاعات دقیق تری به مخاطب میدهند و آگاهی او را در زمینه مورد نظر بیشتر می کنند، قدرت تصور مخاطب را نیز بالا می برند.
مزیت دیگر را شبکه های داخلی مانند آپارات و شبکه های جهانی مانند یوتیوب که اساس آن ها به اشتراک گذاری فیلم است، به ارمغان می آورند. چنین شبکه هایی این امکان را فراهم می کنند تا محتوایی که از طریق ویدیو تولید شده است، در نتایج اولیهی جست و جو قرار گیرد و به علاوه رنک بیشتری را به خود اختصاص دهد.
نکته حائز اهمیت دیگر قدرت تعامل برانگیز ویدیوهاست که بسیار بیشتر از متن و دیگر اشکال محتواست،؛ چرا که هرچقدر هم ما نویسندهی ماهری باشیم باز هم این احتمال وجود دارد که مخاطب با نوشته ما ارتباط خوبی برقرار نکند و نتوانیم واقعیت را آنگونه که هست توصیف کنیم. مثلا هرگز نمی توان یک شرکت، یک کارخانه و یک دفتر کار را همانگونه که هست توصیف کرد اما می توان آن را به خوبی به تصویر درآورد تا مخاطب با ما احساس یکی بودن کند. مخاطب با ویدیو ارتباط بیشتری برقرار می کند و خود را در صحنه تصور می کند؛ و این یعنی تجسم برند و محصول و احساسی که مخاطب به آن دارد.
برخی آموزش ها و اطلاع رسانی ها در هیچ متن و عکسی نمیگنجند و تنها از طریق ویدیو امکان پذیر هستند. مخاطب باید مرحله به مرحله و با تمام جزئیات در جریان کار قرار گیرد تا به بطن موضوع بیببرد.
نکته آخرو مهم اعتماد است. درصد جلب اعتماد مخاطب در ویدیو بسیار بیشتر از دیگر شیوه هاست. مثلا درباره ضد آب بودن یک گوشی هرچقدر هم متن بخوانیم یا عکس ببنیم تا با چشمان خود نبینیم باور نمی کنیم!
دوره آموزشی جزیره ویدیوسازان
در این دوره آموزشی جزیره ویدیو سازان»دو ماهه ما به مدرسین و مدیران کمک می کنیم که صفر تا صد محصول ویدیویی خود را با توجه به بودجه ی خود و ابزار هایی که در دسترس دارند در حوزه فیلم برداری و آموزش تکنیک های تدوین ویدیو بتوانند محصول خود را تهیه، تولید و انتشار دهند
بخشی از سرفصل های دوره آموزشی جزیره ویدیوسازان
- پرورش ایده با توجه به ابزارهای موجود و امکانات مالی
- شناخت ابزار و تکنیک های ساخت ویدیو
- آموزش مقدماتی کار با انواع دوربین دوربین موبایل ، دوربین های DSLR ، دوربین های هندی کم)
- آموزش شات ها ، قاب بندی با دوربین های مختلف ، فرمت های مختلف و …
- آموزشکار با نور (انواع نور پردازی ، نور پردازی با دوربین های مختلف)
- آموزش صدابرداری (تکنیکهای ساده برای صدابرداری به وسیله انواع میکروفون )
- آموزش مقدماتی تدوین ویدیو ( توسط برنامه Adobe premiere )
- معرفی انواع نرم افزار های جانبی مورد نیاز برای تدوین
- معرفی و آموزش نرم افزارهای تدوین با موبایل
- آموزش ویدیو مارکتینگ و فروش محصول با دعوت از یکی از مدرسین مرجع کشور