دوره فروش در استوری احمد کلاته

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
نوع فایل
فیلم آموزشی
حجم فایل
1606
تعداد صفحات
-
دسته بندی
تعداد بازدید
856 بازدید
۱۹۵,۰۰۰ تومان ۱۶۴,۰۰۰ تومان

بازاریابی دیجیتال با استفاده از استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام

در سال ۲۰۱۶ یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که در شبکه‌های اجتماعی رخ داد، معرفی قابلیت استوری اینستاگرام یا همان Instagram Stories بود.

گزارش‌ها نشان میدهد روزانه نزدیک به ۷۰۰میلیون کاربر فعال در جهان از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند.

در حالی که اینستاگرام در ۲۰۱۹ حدود ۲ میلیارد کاربر دارد.

بازاریابی با استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام به کاربران این شبکه اجتماعی امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را به مدت ۲۴ ساعت با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. پس از سپری شدن ۲۴ ساعت، محتوای منتشر شده خودبه‌خود ناپدید می‌شود.

بازاریابی با استوری اینستاگرام

برای بسیاری از بازاریابان، استوری‌ اینستاگرام، قابلیت خاصی است. که در شبکه‌های اجتماعی به وقوع پیوست. شرکت‌ها یا صفحات تجاری اینستاگرام با استفاده از این قابلیت می‌توانند محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند.

همچنین، اینستاگرام امکان مشاهده آماری از استوری اینستاگرام را در اختیار صاحبان صفحات قرار می‌دهد.

بازاریابی با استوری اینستاگرام.افزایش فروش در اینستاگرام.

آماری که اهمیت استوری رو نشون میدن:

بااریابی با استوری اینستاگرام

  • روزانه ۳۰۰ میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • بیش از ۵۰٪ کسب وکارها در دنیا از استوری استفاده کرده‌اند.
  • از هر ۳ کاربر اینستاگرام ۱ کاربر هر روز استوری را چک می‌کند.
  • ۲۰ درصد استوری‌های ارسال شده توسط شرکت‌ها منجر به تعامل مستقیم با کاربر می‌شود.
  • استوری اینستاگرام، قابلیتی مفید از گزینه‌های محتوایی اینستاگرام است.

بااریابی با استوری انستاگرام . افزایش فروش در اینستاگرام.

حالا این شرکت‌ها و کسب و کارها چه استفاده ای از استوری می‌کنند؟

در ادامه ۷ راه استفاده از استوری در جهت افزایش مشارکت و دیده شدن و همچنین افزایش فروش در اینستاگرام گفته شده است:

  1. پروموشون و خبر رسانی– ۳۶٪ از استوری‌ها به صورت مستقیم معرف یا پروموت کننده یک محصول یا خدمات است.
  2. پشت صحنه و مرتبط با داخل شرکت– ۲۲٪ استوری شامل چنین محتوایی است.
  3. اینفلوئنسر مارکتینگ – ۱۴٪ تمام استوری‌ها تبلیغ کالا یا خدمات توسط یک اینفلوئنسر است.
  4. رویدادهای زنده – ۱۰٪ استوری‌ها در محل یک رویداد گرفته می‌شود.
  5. چگونه یا How-to – ویدئوهای how-to شامل ۵٪ از استوری های برندها است.
  6. محتوای طرفداران یا fan content – انتشار نظرات و محتوای کاربران ۴٪ از استوری‌ها را شامل می‌شود.
  7. مسابقه و چالش – ۲٪ از استوری‌های اینستاگرام شامل مسابقه و بازی‌های استوری طور است.
  8. غیره – ۷٪ از استوری‌های اینستاگرام هم در لیست موارد دیگر قرار می‌گیرند.

منبع آمار ذکر شده از بررسی استوری‌های ۳۰ برند مطرح دنیا در قالب case-study و ارائه آن در قالب یک اینفوگرافیک بوده است.

ایده‌هایی برای استفاده بهتر از استوری در جهت دیجیتال مارکتینگ موفق

  1. یک استراتژی انعطاف پذیر برای تمام مواردی که قصد تولید استوری برای آنها دارید مشخص کنید.
  2. تایمی را برای ارسال استوری انتخاب کنید که فالوورهای شما بیشترین مشارکت را دارند.
  3. تاثیر را در ۴ ثانیه اول ایجاد کنید تا ببینده برای بقیه استوری بماند.
  4. استوری خود را عمودی پست کنید- طوری که مخاطبین علاقه بیشتری به دیدن تصاویر در آن قاب دارند.
  5. با اضافه کردن لوکیشن و تگ گذاری منطقه‌ای، ۷۹٪ مشارکت بیشتر توسط کاربران منطقه‌ای خواهید داشت.
  6. ایجاد یک جهت ساده برای پایین کشیدن صفحه و مشاهده وب سایت (لینک) در استوری.
  7. قرار دادن هشتگ مرتبط باعث جذب بازدید کننده بیشتر توسط کاربرانی که شما را فالو نکرده می‌شود.
  8. استوری‌های خود را با اپلیکیشن‌هایی مثل CutStory به صورت سریالی منتشر کنید.
  9. از ماهیت غیر رسمی استوری‌ها برای ایجاد ارتباط، اعتماد و تصویری از پشت صحنه کسب و کارتان استفاده کنید.
  10. به ببیندگان استوری «آفر اختصاصی» بدهید تا به نوعی از وفاداری و پیگیری آنها تشکر کنید.
  11. در ۲۷ کاراکتر شما می‌توانید نظرسنجی گذاشته و مخاطب را با مواردی غیر بدیهی به چالش بکشانید و نقطه نظر جالبی برای آنها ایجاد کنید.

بازاریابی با استوری اینستاگرام . افزایش فروش در اینستاگرام.مارکتینگ موفق

درمجموع، برندهای جدیدی هستند که می‌توانند از قابلیت استوری در اینستاگرام بهره ببرند.

به‌عبارت‌دیگر، این عرصه هنوز بازار رقابت بکری دارد و برندهای جدید، فرصت شناخته شدن را پیدا خواهند کرد.

اینستاگرام، محیط مناسبی برای محک زدن ایده‌های جدید تبلیغات است. چرا که اگر یک ایده شکست بخورد، به‌آسانی ناپدید خواهد شد!

مارکتینگ موفق

 اگر به طور مداوم بهترین شیوه ها رو استفاده کنید و تلاشی مستمر برای استفاده از قدرت استوری های اینستاگرام داشته باشید، نتایج مثبت کسب و کارتون رو به زودی خواهید دید.

دوره درآمد بیش از حد از اینستاگرام کلاته

بازاریابی با استوری اینستاگرام.افزایش فروش در اینستاگرام.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.